Regulamin
- Dane ogólne firmy
Sklep internetowy www.golden-fish.pl prowadzony jest przez Tomasza Teliszewskiego prowadzącego działalność gospodarczą o nazwie Golden-Fish Tomasz Teliszewski
adres firmy:
ul. Piłsudskiego 16/6 33-100 Tarnów
NIP:8733099984
REGON:382429862
Działalność zawiera wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polski prowadzonej przez właściwego ministra do spraw gospodarki
Dane kontaktowe:
ul. Piłsudskiego 16/6 33-100 Tarnów
adres e-mail : goldenfishpolska@gmail.com
nr telefonu : 733683440
nr konta : Mbank S.A. 77 1140 2004 0000 3402 7843 3013 - Formy płatności
- przelew nr konta : Mbank S.A. 77 1140 2004 0000 3402 7843 3013(Prosimy o wpisanie w tytule nr zamówienia)
- płatność za pobraniem (przy odbiorze towaru)
- płatność przy pomocy systemu szybkich przelewów PRZELEWY24
- Koszty wysyłki
- Wysyłka za pośrednictwem kuriera firma DPD
przedpłata na kąto bankowe 14,99 zł(Prosimy o wpisanie w tytule nr zamówienia)
pobranie 21,89 zł (płatność przy odbiorze towaru) - Wysyłka za granicę za odbywa się za pośrednictwem kuriera GLS (
Shipping abroad takes place via a GLS courier)
Cena – paczka międzynarodowa (wybrane kraje)
Price – international parcel (selected countries)
Czechy, Niemcy koszt wysyłki: 99 zł, paczka powyżej 80 cm 179 zł
Austria, Belgia, Dania, Holandia, Litwa, Luksemburg, Słowacja koszt wysyłki: 105 zł, paczka powyżej 80 cm 199 zł
Estonia, Francja, Łotwa, Słowenia, Węgry, Wielka Brytania, Włochy koszt wysyłki 139 zł paczka powyżej 80 cm 249 zł
Bułgaria, Chorwacja, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja koszt wysyłki 179 zł paczka powyżej 80 cm 279 zł - Wysyłka za pośrednictwem paczkomatów inpost
odbiór przesyłki z paczkomatu 11 zł - Odbiór osobisty 0 zł adres siedziby firmy ul Piłsudskiego 16/6 33-101 Tarnów
- Wysyłka za pośrednictwem kuriera firma DPD
- By dokonać zakupów na stronie www.golden-fish.pl należy:
- Ze strony wybrać produkt za pomocą przycisku DODAJ DO KOSZYKA
- Po wybraniu produktów w koszyku użytkownik wybiera rodzaj przesyłki oraz formę płatności
- Następnie użytkownik podaje dane adresowe na które ma być zrealizowane zamówienie oraz dane kontaktowe (adres email)
- Po złożeniu zamówienia użytkownik otrzymuje wiadomość potwierdzającą dostępność produktów złożonych w zamówieniu(W razie braku asortymentu na magazynie informujemy o przybliżonym okresie dostarczenia towaru przez dostawcę ,bądz doradzamy odpowiedni zamiennik tego właśnie asortymentu)
- Konsument może odesłać zakupiony towar beż podania przyczyny w terminie 14 dni od jego otrzymania na własny koszt oraz pod warunkiem, iż towar jest nieużywany (art. 27 Ustawy o prawach konsumenta)
- Paczki są wysyłane najpóźniej w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia (dotyczy wybranych sposobów płatność: przelew błyskawiczny, przelewy24, za pobraniem, w przypadku opcji przelew tradycyjny, najpóźniej w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty) .
- Procedura reklamacyjna
-
- Firma golden-fish odpowiada za dostarczenie sprawnego sprzętu zakupionego w naszym sklepie. W razie wykrycia defektu towaru podczas wysyłki należy niezwłocznie skontaktować się z firmą golden-fish(drogą mailową goldenfishpolska@gmail.com, bądź telefonicznie 733683440)W przypadku gdy sprzęt jest uszkodzony sklep golden-fish jest zobowiązany do wymiany danego towaru na nowy w 100% sprawny, bądź zwrotu pieniędzy.
- W razie uszkodzenia sprzętu (w trakcie użytkowania przez klienta) firma golden-fish jest zobowiązana podjąć procedurę reklamacyjną w jak najszybszym możliwym terminie. (Należy pamiętać ,że sklep golden-fish nie jest firmą produkującą asortyment wędkarski, w celu reklamacji towar odsyłany jest do producenta danego produktu)
- Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktów, szkody wynikłe ze złego użytkowania sprzętu nie będą uwzględniane, asortyment, w którym zauważalne są próby własnoręcznej naprawy nie podlegają gwarancji.
- Do reklamacji niezbędna jest karta gwarancyjna (jeśli taka występuje przy danym asortymencie) bądź paragon fiskalny.
- Postępowanie klienta, aby uruchomić procedurę reklamacyjną:
- Wypełnić kartę gwarancyjną, zachować paragon zakupu
- Skontaktować się ze sklepem golden-fish.pl(za pomocą maila goldenfishpolska@gmail.com bądź telefonicznie nr kontaktowy 733683440)
- Opisać defekt na maila goldenfishpolska@gmail.com
- wysłać towar na adres siedziby firmy tj. ul Piłsudskiego 16/6 33-100 Tarnów
- sklep golden-fish wysyła uszkodzony towar do producenta, po uwzględnieniu reklamacji odsyłamy naprawiony bądź nowy asortyment.
- O tym czy reklamacja zostanie uwzględniona decyduje firma produkująca sprzęt wędkarski nie sklep golden-fish, w przypadku reklamacji występujemy jedynie jako pośrednik pomiędzy producentem asortymentu dostępnego w naszym sklepie a klientem.
-